torsdag 22 april 2010

BACK IN BUSINESS

God kväll!!
Äntligen har både modem och bredbandet installerats och fungerar!! Tjoohoo!! Som jag har saknat att sitta uppkurad i soffan med datorn.
Hoppas ni som jag haft en bra dag! Min eftermiddag har nämligen varit kanon.


Svågern Mattias bjöd in mig och barnen på grillat. Mumms jag älskar grillat ( nästan lika mycket som att slippa göra maten själv.=)) Till maten avnjöts även ett gott glas vin, och neej det säger man ju inte nej till.... vardagslyx för mig.

Väl hemma surfades det runt bland mina favoriter. Besökte Alvhem och hittade denna ljuvliga lilla lägenhet.

fiint!! Om jag någon gång vinner på lotto skall jag ha en precis lika dan övernattnings lägenhet i staden, som kommer att användas när jag, Pontan och vänner går ut för att partaya...=)

vita golv, tolix stolar....





Får en känsla av kocken Leila Lindholms kök.( Sett i någon inredningstidning) Vitt, pastell färger, redskap och kryddor som står framme och är lättillgängliga

* Alla bilder från Alvhem

Fortsatt trevlig kväll till er alla!!
Kram Jeanette

2 kommentarer:

  1. Hej

    Vad roligt att du hittade till min lilla blogg så att jag hittade till dig!
    Älskar Alvhems piff!

    Trevlig helg! /Frida

    SvaraRadera
  2. Hej Frida!

    Ja visst kan man bara ÄLSKA alvhems piff!! Besöker ofta denna mäklarfima för inspiration.

    Trevlig helg till dig!

    Jeanette

    SvaraRadera