måndag 17 maj 2010

GARDEN GIRL



Hej hopp!!
Dagarna rinner verkligen iväg!! Tyvärr har det blivit dåligt med inlägg, men barn och trädgård har krävt sitt.
Har dock surfat runt bland mina favoritbloggar och även hittat några helt fantastiska och härliga hem som är helt outstanding.
Har fått mig en funderare....hur sjutton hinner alla dessa mammor med allt??? Tipp topp i hemmet, barn, tvätt, renoveringar, vänner, arbete och lite trädgårds arbete på det!!

Här hemma blir både inomhus renoveringar och
städning lidande så fort våren kommer. Det finns nämligen ALLTID något i trädgården att göra. Men jag ÄLSKAR verkligen att greja i vår trädgård.



Att påta i trädgården i någon av dessa super fina trädgårdsbyxor skulle jag gilla=)) Kanske kan ge Pontus en hint nu när mors dag snart kommer upp....ha, ha



Finns även till barn, börjar på storleken 86/92. Något lilltjejen hade älskat, då storebrosorna har sina blåbyxor att ta på när det är grejardax.
Kläderna finns att klicka hem på gardengirl
Kramar Jeanette

1 kommentar:

  1. Hej Jeanette!

    Vilken fin blogg du har! :)

    Här blir det också mest trädgård för hela slanten just nu och precis som hos er får sådant som städ, tvätt och liknande lida i dessa vår och försommar tider. ;)

    Ibland tror jag att vi kvinnor gör varandra en björntjänst för trots att vi gillar att titta på bilder från vackra hem där allt ser ut att vara tipp topp och att dessa mammor hinner med precis allt så är det kanske inte hela sanningen. Först och främst får man nog bara se den sanningen som någon har valt att visa upp. Och jag tror att vi kvinnor är duktiga på att hålla upp någon sorts fas utåt.

    Sedan jag brakade in i den brömda väggen för några år sedan har jag släppt på alla sådana saker och erkänner villigt att jag hinner inte med alla saker. Dygnet har bara 24 timmar och val och prioriteringar får vi alla göra. Vårt hem är inte tipp top, det skulle behöva renoveras både här och där, det finns garderober och rum som ser ut som katstrofområde, jag tycker att jag ständigt har smulor och matrester under fötterna i köket och jag hinner inte rensa ogräs i samma takt som det växer. Men allt det där spelar mindre roll. Jag mår bra, min familj mår bra, de jag älskar får det mesta av min tid och jag ger mig tid att njuta av livet. :)

    Ha det så bra och sköt om dig!
    Kram Lotta

    SvaraRadera