tisdag 25 maj 2010

MY SKINNY JEANS

Hej Tisdag!
Härligt med lite nya blomster i fönstren =) Vi får se hur länge de överlever i min vård...
En av mina absolut favorit serier är Sex in the city. Såg mitt första avsnitt under en resa i västindien för en herrans massa år sedan och fastnade direkt!! Gissa om jag blev glad när serien sedan började sändas i Sverige!!
I ett avsnitt var Miranda överlycklig då hon äntligen kom i sina "skinny jeans" som legat i garderoben i väntan på att hon en dag skulle komma i de igen.

Tadaa!! Här har ni mina skinny jeans. Provade dessa underbaringar igår och... hmm, ja jag kom ialla fall i dem, men kommer inte kunna sitta, böja mig, gå eller äta....

....om jag inte går ner ett par kilo. Har redan börjat med min GI diet och detta är mitt mål. Bryr mig egentligen inte om vad vågen visar utan hur kroppen "känns" och ser ut.

Mycket hellre muskler och några kilo tyngre än smal och otränad. Känner redan efter en vecka att jag mår mycket bättre med maten jag äter nu.

Nu, en näve nötter och lite tv tittande

KRAM JEANETTE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar