tisdag 4 maj 2010

SOLSEGEL


God Kväll!

Ja, här hade i alla fall jag kunnat tänka mig ett dopp i poolen=))
Jag har en tid varit på jakt efter ett solsegel till våran uteplats. Tycker att det är jättefint. Idag besökte mor och syster Ikea och till MIN stora glädje fanns det solsegel att köpa där. Så för en betydligt billigare penning än vad jag själv har hittat på nätet fick jag till slut mitt segel. I love Ikea!!!
Kvällens status: Melina-öroninflamation
Åtgärd: En dos med Kåvepedin ( yea reight )erfarenheten säger att det mesta av penicillinet kommer spottas ut under högljudda protester!!
* Någon mer som har märkt att när man väl bestämmt sig för att åka till vårdcentralen för en koll på sitt (i hemmet) sjuka barn, så räcker det med att man väntat 10 minuter i väntrummet, så har man ett piggt och till synes helt friskt barn snurrandes runt bland stolar, leksaker och besökare. =)
Kramar till er alla!!
Jeanette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar