torsdag 29 april 2010

VÄGGDEKORER

Torsdagskväll!

God kväll alla bloggisar. Vissa dagar kommer man bara inte i säng. Finns visst hur mycket som helst att göra. Betala räkningar, stryka, plocka undan ca 1000 leksaker som ligger över heela huset, ja listan kan göras lååång.

Här kommer en liten påminnelse till min mamma som har förälskat sig i denna superfina väggdekor. Finns att klicka hem på designonline.

* Klicka på det markerade ordet för att komma till nätbutiken.

Vill själv ha denna världskarta någonstans i huset. Kanske i något av de kommande rummen på nedervåningen som skall renoveras till kontor.

Häftigt att sätta upp tex vita eller röda knappnålar på ställen som man besökt runt om i världen.



Gillar även denna väggdekor!
Nu skall jag gå och knyta mig, så en god kväll till er!!
Kram Jeanette

1 kommentar:

  1. Tack för att du letade fram denna världskarta .Jag hoppas att den sent om tider hamnar i min nyrenoverde hall, för där tror jag att den skulle passa( Skall bara övertala den andra hälften ) å det kan ju ta tid om man har otur..... Kram Mamma

    SvaraRadera