tisdag 27 april 2010

VÄXTHUS INSPIRATION

HEJ TISDAGS KVÄLL!!
I dag har jag och alla kidsen varit i staden. Först simskola, sen en snabb tur till stora byggvaruhuset för jord inköp.

När vi först flyttade in i vårt hus för snart 8 år sedan stod här ett litet växthus. Gravid med första barnet och en hel del invändiga renoveringar gjorde att växthuset lämnades åt sitt öde.... som ni förstå finns växthuset inte längre kvar, men drömmer om att en dag kunna köpa ett nytt finns.


Bild Aftonbladet

Jag tycker det är jätteroligt att odla i mitt lilla land och gillar tom att ligga på knä och rensa bland mina grönsaker =) Ren terapi!!

Detta kombinerade förråd/växthus kommer från Hasselfors garden och hade passat såå bra i min trädgård, dock inte min plånbok..

Bild Hasselfors garden

Nu skall en trött mamma hoppa i säng, önskar er en god natt!!

Kram Jeanette


3 kommentarer:

  1. Vi som e så duktiga och har så många ideer kanske kan bygga ett eget växthus, eller...

    Karin

    SvaraRadera
  2. Ja varför inte!! Hahaha!!

    Kram Jeanette

    SvaraRadera
  3. Hör av er innan ni börjar så tar jag med mig en flaska vin och filmkameran, för det här vill inte jag missa... ni 2 bygga ett växthus med 5 barn springande runt omkring bland allt fniss och stoj..
    Kram AC

    SvaraRadera