måndag 31 maj 2010

PREMIÄR SITTNING





Idag är det premiär för första av många sittningar på balkongen! Finns inget bättre än att sitta på balkongen när solen börjar gå ner och titta på folk som fortfarande är ute. Klockan är nu 22.08 och det är fortfarande massa folk i rörelse. Me like.
Borde egentligen ta hand om tvätt och alla dessa vardagliga sysslor som måste göras, men just nu struntar jag i allt och tar mig ett glas röttt på balkongen.=))

Måste passa på att njuta lite också...

Jag har fått för mig att jag vill ha ett stort svart skåp med glasdörrar. Så fint att fylla det med vackert porslin och...ja vad man nu har i ett skåp som tillåter att synas=)

Skåpet kommer i sådana fall att byta plats med mormors gamla fina skåp som får flytta till.....???? vet inte riktigt vart, men det löser sig alltid=))
Skön kväll till er!!
/Jeanette

5 kommentarer:

  1. Var precis ute och tittade efter dig, vart tog du vägen? Karin

    SvaraRadera
  2. När då??? Tänkte nämnligen fråga dig om du ville göra mig sällskap på balkongen, men trode du hade fullt upp med läggningar.
    Ses imorgon!!
    KRAM!!

    SvaraRadera
  3. Skåpet kan flytta hem till Nämndemansvägen.

    SvaraRadera
  4. Hej Jeanette!

    Vad mysigt det låter att sitta där på balkongen och mysa på kvällen. :) Dessa fina sommarkvällar som vi har är guld värda. :)

    Ha en fin dag!
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  5. Gjorde något liknande för någon ecka sedan, när bmannen i huset tittade på fotboll... Så avkopplande och skönt! Här finns dock inga människor att titta på, möjligt att det guppar förbi en gräsand eller två!
    Kram

    SvaraRadera