söndag 30 maj 2010

TILL MAMMORNA



STOR kram till alla fantastiska mammor där ute!
Idag uppvaktade mina fina barn mig med ett presentkort i en av affärerna här ute. Tack mina fina skatter!! Bör också sägas att det inte hör till vanligheten att barnens far brukar komma ihåg dessa dagar ( knappt födelsedagarna ) så jag blev verkligen överaskad.
Små presenter från de små bli jag dock mycket bortskämd med. Teckningar och små blommor brukar pryda våra bord här hemma.
Nu skall jag själv hem till min mor för att uppvakta henne.
KRAM JEANETTE

3 kommentarer:

  1. Det är klart att dina sötnosar uppvaktar dig (barnen) du är ju en helt underbar mamma,vän och för mig en toppen syster..

    SvaraRadera
  2. Tack du!! Tycker det samma om dig!! Hoppas du har haft en bra dag!

    Kram syrran

    SvaraRadera
  3. Du är en helt FANTASTISK mamma. Som du håller på med din familj Alltid ställer du upp. Finns alltid till hands.. En stor GULDSTJÄRNA skall du ha.. Kram Mammiz

    SvaraRadera